Jste zde
Sibylina proroctví o poddanství
Královna Michalda Sábská, Sibyla ve svých proroctvích a předpovědích zcela jasně popisuje útlak širokých vrstev obyvatelstva na úkor bohatší menšiny, která ostatním lidem nedovolí svobodu a vlastní tvoření - tedy tvorbu na Nejvyšším Božím zájmu
Sibyla ve svých proroctvích o poddanství hovoří a varuje před vynášením nespravedlivých soudů a popisuje potřebu milovat život
Zaznamenáno jest : Řekl Hospodin : Soud pravý vynášejte a lítosti dokazujte každý k bratru svému. A vdovy, ani sirotka, ani příchozího, ani chudého neutiskujte a zlého žádný bratru svému neobmýšlejte v srdci svém. Jste všichni synové moji a nepřísluší Vám nikoho utiskovati, zbídačovati a zotročovati. Těmito slovy naznačil Hospodin nám všem, že není člověk stvořen proto, aby někomu byl poddaným, nýbrž aby každý měl plnou možnost samostatného života v lásce.
Královna Sibyla Kumanna - Sibyla, prorokuje vzestup panovnických rodů, které ovládnou mnoho zemí nejen v Evropě
Když viděl, že že národ vyvolený úpí pod jhem egyptským, zavolal Mojžíše a řekl jemu : " Zřetelně jsem viděl trápení lidu svého, kterýž jest v Egyptě a křik jejich pro přísnost úředníků jeho slyšel jsem a znám bolesti jeho. Proto sestoupil jsem, abych vysvobodil lid tento z rukou egyptských a vyvedl ho do země dobré a zaslíbené. Země tato oplývá medem a strdím."
Sibyla Kumanna prorokuje a vysvětluje slova Hospodinova o tvorbě, lásce a lidském vývoji
Neoplývala však tato země medem a strdím, ale slovy svými naznačil Hospodin, že v poddanství a otroctví nemůže se žádný národ vyvíjeti, není schopen života, ba ani nemůže dobře tvořiti. Tím, že národ stane se svobodným, tu rázem ožije země, kde tento počíná žíti a proměňuje zemi v tuto údolí Eufratu a Tigridu. A já pravím Vám všem, kteří tuto knihu královskou čísti budete :
" Přijde doba, v níž celý svět bude područí jeden druhého, aniž by si lidé toho byli plně vědomi, přijde doba, kdy lidský pán zotročí celý svět." Lid půjde životem, přejde ke smrti, bude se zvát dokonalým a vyspělým, a v podstatě budou lidé otroky svých zákonů, svého řádu a svých směrnic, které si byli sami utvořili.
Královna Michalda Kumanna, řečená Sibyla, prorokuje o přechodu do otroctví mnoha národů - proroctví o poddanství
Přechod člověka svobodného do tohoto otroctví půjde následovně : Když po smrti Tvé, Šalamoune, králi králů, říše Tvoje se rozpadne na dvě části, jak jsem již řekla, a dostanou se Izraelští do poddanství Římanů, nastane v celém světě zmatek nebývalý, který bude první příčinou přechodu do otroctví. Římané budou přímo oslepeni svými velkými vítězstvími, budou hrdi na své úspěchy a jejich touha po dobyvačnosti bude tak veliká, že budou chtít dobýt celého světa. Krok za krokem půjdou vpřed, neohlížeje se na počet mrtvých, vdov a sirotků, půjdou vpřed v domnění, že nikdy nebudou muset vrátiti se zpět. Římané rozžehnou pochodně válek v zemi naší i evropské. Půjdou za svým cílem. " Žádná hora nebes výše nedosáhla, žádný strom nespojuje a ani nespojí Zemi s oblaky a žádná vlna svět nepřeskočí." Jenom tam, kde dříve již kdysi voda byla, tam zase bude, a také jenom tolik panství dobude vždy ten či onen národ, kolik jich měl na počátku. Násilný vzestup jde mnohokrát velmi rychle, ale rychleji pak jde sestup člověka i národa. Tedy když Římané budou se domnívati, že došli na vrchol své slávy i úspěchů, nastane sestup.
Královna Sibyla vydává proroctví o zrádci velké říše, jehož čin povede ke zkáze Říma
Přijde člověk, který zradí tuto velikou říši, v níž Slunce zapadati nebude, a způsobí, že v době poměrně krátké Římané ztratí ze svého panství téměř všechno, až na úzký pruh země u moře se nalézající, který ale Římané svým vlastním zváti nebudou moci, neboť lid jim poslušen nebude, byť tento lid římským byl. Dnes musím se zamysliti nad tím, že tato tak veliká a mocná země ztratí všechno. Dívám se do dálky a vidím hvězdy, které v té době panovnicemi nad zeměmi našimi i jejich budou, v době slávy i pádu Říma a říkám : V době vzestupu a moci a slávy Římanů převládají hvězdy, mající vliv na tvoření zlata, drahých kamenů a obilí. Moc těchto hvězd střídá se s mocí druhých, které mají nemalý vliv na tvůrčí sílu člověka i národů. A ti pak, kteří v dny šťastné počnou s prací svou, mnoho získají.
Sibila, královna Michalda, proslulá věštkyně Sibila, autorka proroctví, cenného historického dědictví, se dotýká otázek
Tak bude i s Římany. Tvůrčí sílu však Římané opominou a jejich cesty budou jen za mocí a zlatem. V době vzestupu moci Římanů každý člověk, který v klenotnicích zlato míti bude, jenom za člověka schopného bude uznáván. Ba dále půjde zpupnost Římanů, neboť tím, že zlata násilím dobyli, za vyvolené boží považovati se budou a jejich nároky předčí nároky všech národů, neboť budou požadovati, aby jim, zlatem a drahými kameny oplývajícím, pocty Hospodinu přináležející jim skládány byly. Jiné národy, které Římany o zlato připraveny byly, jsou v té době považovány za neschopné a méněcenné. Avšak nebudou činiti Římané rozdílu mezi svými a cizími, ale také i Říman, který z válek a loupeží zlata nepřinesl, bude považován za otroka. Tím se stane, že zlato nahromadí se pouze na straně jedné, na jednom místě a v jednotlivých klenotnicích!! Obilnice jenom vladařů a jednotlivců plny obilí a bobu budou. Na druhé straně pak povstane hlad a bída.
Sibila popisuje ve svých proroctvích krutý feudální útlak, zotročování a útlak poddaných v průběhu několika set let
Vojevůdcové opijí se svou mocí, svým zlatem, jejich hrady a zámky budou denními svědky pitek a orgií, avšak dole pod hradem budou ležeti otroci v okovech, malomocní a hladoví. Je to samozřejmé. Když půjdeš loupežně do kraje, a nebo kontribucemi obéřeš hospodáře o obilí, tu obilnice tvoje plná bude, avšak jeho bude prázdná. Dal Hospodin zemi nám všem. Dal NÁM ji proto, aby byla námi všemi obhospodařována, abychom mu z výnosu této obětovali. Neřekl však Hospodin, abychom obilí a mouku loupežemi a kontribucemi vymáhali. Tím také, že v dobách těch nahromadí se zlato na straně jedné, budou nuceni lidé, kteří ani zlata ani obilí míti nebudou přicházeli k boháčům, aby se u nich tohoto k uspokojení hladu a bídy domáhali.
Královna Michalda, Sibyla, věštec a prorok ve svých proroctvích o otroctví a poddanství, ve svých proroctvích o feudálním řádu vyslovuje svůj názor týkající se zřízení nespravedlivé lidské společnosti založené na útlaku, poddanství a otroctví
Je mnoho divného v době té i v dobách pozdějších. Vidím přicházeti k pánům lid zdravý a pokojný, jak prosí, aby chléb za odměnu malou mohl se mu způsobem nějakým odměniti, avšak pán, byť ani zlato, ani obilím šťastným ho učiniti nemohlo, odmítá chudého a štve na něj své psy. Pakliže však uvolí ze zásob dáti jemu něco, učiní tak způsobem, že člověka toho kupuje si pro věčné časy. Odměna za výkon a práci, odměna za úkony služebné jest tak malou, že člověk ten zdravé ruce maje, hladem a bídou trpí. Mocí zlata a obilí utlačuje boháč chudáka, mocí toho, jež dobrodiním Hospodin pro všechny učinil, zabíjí člověka a tvoří z něj násilím otroka.
Královna Sibyla ve svých proroctvích varuje před otrokářstvím a poddanstvím a popisuje chování bohatých vrstev
Když pán hledá služebníka, aby tento stád jeho opatroval a pluhem pole obhospodařoval, tu nabízí mu desátek z výnosů polí i stád, jenom aby služebník tento v práci své poctivým byl a pánu svému věren zůstal. Běda však služebníku, který k pánu přichází řka : „ Pane, mám hlad, dej mi sloužiti u Tebe, abych bídy jako syn Boha živého netrpěl. “ Tu pán nedá více desátku služebníku svému, ani z výnosu nenechá mu najísti se, ale o polednách a po východu večernice s vepři najísti kázati mu bude.
Sibyla prorokuje nadřazené a Bohu nemilé otrokářství a poddanství, které není v souladu s Božími Zákony a Záměry
A když přijde pak den, kdy služebník více nebude chtíti pánu tomu sloužiti a o propuštění požádá, tu řekne jemu pán : „ A ty odejíti chceš ? Co nevíš, že práce tvá neodpovídala dobrodiní, které jsi u mě měl a že mi dvacet kop ve stříbře dluhuješ ? Což nevíš, služebníče, že Hospodinu se rouháš a proti zákonu činíš ? Zmrskati a zbičovati nechám tebe, aby každý pán, kde pro službu půjdeš poznal, kdo jsi a jak s tebou zacházeno býti má!“ Zamyslí se služebník nad pánem svým a nad osudem člověka chudého a poprosí pána, aby svůj dluh odpracovati mohl. Služebník v těch dobách pracuje, tvoří, ale dluhu neodčiní, neboť ten, kdo zlato má, nemá srdce ani duši, je lichvář a upír.
Královna Michalda Kumanna, věštkyně Sibyla, prorokuje útlak chudých vrstev v průběhu středověku
„Buď rád, služebníče, že proti přívalům všem jsi u mne chráněn, buď rád, že já pánem tvým jsem. Neboť jenom tenkrát můžeš býti šťasten a spokojen, pokud pod knutou pána svého žíti budeš. Hospodin říkáš, služebníče ? Což nevíš, že i on anděly, aby jemu sloužili stvořil ? Což slyšel jsi někdy, že Hospodin anděly své zlatem za jejich službu odměňuje ?“
- poddanství
- poddanství v Evropě
- Evropa poddanství proroctví
- Sibylina proroctví o poddanství
- Knihy Moudrosti
- Devět knih Moudrosti
- Sibyla Devět knih Moudrosti
- Sibyla Kumanna
- Sibyla
- královna Sibyla
- královna Sibyla Kumanna
- Michalda Sábská
- Královna Sibyla Michalda Sábská
- Sibyla královna ze Sáby
- proroctví Sibyly královny ze Sáby
- Mesiáš
- proroctví o Mesiáši
- proroctví o příchodu Krista
- Kristus
- evropská válka
AKTUÁLNÍ PŘESNÝ ČAS
Nový obsah
Oblíbený obsah
- 1 of 28
- »»